måndag 5 oktober 2009

Höststorm...

  
  
  
  
...är det återkommande temat dessa dagar. Jag ville paddla kajak i helgen men de var bara att inse att det blåser sjukt mycket just nu. Därför tog jag och Nina M en promenad i höstrusket på lördagen då det regnade ganska mycket, sen var vi och fikade på Café Annorledes. Söndag var jag och Karin ute och gick vid Mölledammar. Idag tog jag en cykeltur ut till Ålabodarna. Det var ganska kallt men ändå underbart med de skummande vågorna. På eftermiddagen gick jag och Lucie en tretimmarspromenad på stranden bort till Sofiero där vi klättrade över grinden vid stranden och gick på upptäcksfärd. När vi skulle ut vid vägen fick vi också klättra för allt var igenbommat.

Dagens soundtrack: Children of the Sea - Black Sabbath


Inse att det blåser...

Inga kommentarer: