fredag 23 oktober 2009

I onsdags...



...fick jag en oväntat ledig dag! Skulle träffat min projektgrupp men vi var i princip klara med uppgiften så vi behövde inte ses förrän på måndag. Micke kom på besök och vädergudarna var på min sida äntligen så vi stack ut och paddlade med Nina. Sen hade vi picknick i solen uppe vid Talahassa. Fick städningen godkänd och lämnade nycklarna äntligen. Micke åkte vidare och jag stack och tränade på sjukhuset.

Torsdag: Jobbade jag ute i Råå, sen träffade jag Marius en sväng för jag hade en quickdraw som var hans och vi var på Haket. Efter detta fick jag kärt besök av Lucie.

Idag kändes det lite vemodigt, sista dagen jag jobbar. Jag fick present och kramar, med en önskan om att komma tillbaka om jag inte trivdes i Norge. Nu har jag varit och tränat på sjukhuset och imorgon har jag faktiskt inte den blekaste aning om vad jag ska hitta på!?

Dagens soundtrack: Fu Man Chu - Desmond Dekker

Inga kommentarer: